Inuyashiki - Last Hero Episode 10
S1, E10: The day after the mass killings in Shinjuku, Shishigami begins dropping airplanes onto the city. After receiving word from Ando, Inuyashiki manages to stop a number of them from crashing. He then notices that Mari is trapped inside a burning building, but Shishigami appears and attacks him. Inuyashiki is desperately trying to make his way over to save Mari, but Shishigami is right on his heels.