S7, E4: Dr. Susanne Mertens tries to help Jonas by reaching out to his ex-girlfriend Marie. Jonas hopes to maintain contact with the children, but Marie is firm in her decision and will not listen. Even Susanne’s attempts to mediate fail, especially since the paternity test revealed that Jonas is not the twins’ biological father.