The Curse of Humpty Dumpty
Wendy is diagnosed with dementia, and so her daughters decide to take her back to the family home they grew up in to help her. However, while there, they come across a mysterious doll that Wendy seems to have strange memories of. The more Wendy remembers, the more she will learn the dark past of... Humpty Dumpty.