Barry Manilow: Live On Broadway
Music and passion are still in fashion on Barry Manilow's Live on Broadway. Recorded at the Gershwin Theater in 1989, this set features tracks from his self-titled 13th album plus a "Gonzo Hits Medley" packed with more than 20 classics!