Carly Simon - A Moonlight Serenade On The Queen Mary 2
Surrounded by a room of ballroom dancers and backed by a 15-piece orchestra, Carly Simon taped two nights of concerts on the Queen Mary 2 in early September of 2005. The six-day voyage (from New York City to Southampton, England) onboard the most famous ocean liner in the world.