Final Verdict
Megan Washington made her career with the conviction of William McCauley for the murder of his wife. Years later when new evidence emerges, the conviction is overturned and William is once again a free man, awaiting a new trial along with a lawsuit against Megan and the District Attorney’s office. As Megan re-opens the case, she unearths a mystery and uncovers a dangerous secret which could risk her losing everything.