Private detective Jack “Extralarge” Costello is hired by his old colleague Kurt to carry out a secret operation in the Amazon involving a hidden drug farm. Accompanied by Dumas and three friends, the sleuth sets off into the Colombian jungle, only to discover that Kurt is also playing with a stacked deck.