Horas Críticas El fuego
S1, E5: In this installment we turn up the thermostat to examine a natural phenomenon that is, at the same time, friend and enemy of humanity: fire. About four hundred thousand years ago, even earlier, our ancestors learned to make fire and control it so that it did not go out. A vital step for the development of the human being.