Catarina was reborn as a villain lady in the world of FORTUNE LOVE, a female-oriented game she played in her previous life. She successfully avoided the ending of destruction many times. After graduating from the magic academy in the spring, she entered the Ministry of Magic and lived a stable life.Until one day, a group of businessmen from a distant foreign country suddenly appeared. The dazzling performances and dancers attracted Catarina's attention, and thus she met the mysterious boy.It seems that the boy has met before somewhere. This encounter will bring unexpected events to Catarina!?