On Miau, cats do cosplay, sing in rock bands, and host TV shows. These weight-lifting, hot-dog-selling felines are everything but simple kittens... They are Alexis Moyano's cats, and the time spent with cats is never wasted.
In this new season, the cats created by Alexis Moyano continue to surprise us with their wacky ideas and make us laugh out loud.
There are dogs that sing with a robot voice, and robot dogs. There are dogs that can lift three bones with one paw, and dogs that unleash galactic battles. Anyways, there are all kinds of dogs and they're all in Guau.
Superheroes, singers, models, actors, giant babies? What more could you ask for in a single show? Yes, let them all be puppies.