S4, E4: Inspired by the Rat Rods at a local shop, Danny sends the guys out to locate parts for a Count's Kustoms Rat Rod; while on the hunt, Danny gets preoccupied by a beauty of a Bel Air and finds himself on the other side of the bargaining table.