S8, E2: In this Quickfire challenge, pop star Joe Jonas of the Jonas Brothers challenges the chefs to create a snack for children enjoying a sleepover at the American Museum of Natural History. For the Elimination challenge, the chefs cook breakfast inspired by a dinosaur's diet for the kids and their parents.