Top Chef is a hit reality competition series that celebrates the culinary arts with a fascinating window into the competitive, pressurized environment of world-class cookery and the restaurant business at the highest level. Get ready for a heaping serving of competition as a group of chefs go whisk to whisk in Top Chef.