Leap of Faith
Touring Christian evangelist Jonas Nightengale (Steve Martin) and his cohorts tend to put on their bogus faith-healing revivals in major cities, where hefty donations flow freely. But, when Jonas and company find themselves stuck in a remote nook of Kansas, they decide to perform for the locals and take them for all they are worth. The shows go off without a hitch, until sensible lawman Will Braverman (Liam Neeson) catches on to the scam and vows to prove to everyone that Jonas is a fake.