Soul Rebel: Mark Appleyard
Element Skateboards is proud to present "SOUL REBEL", a Mark Appleyard solo part. For over a decade, Mark Appleyard has stacked a stable of iconic video parts under his belt, and with "SOUL REBEL" he continues the saga.