Woodlawn
In 1973, a spiritual awakening captures the hearts of the Woodlawn High School Football team. Led by their coach, Tandy Gerelds, and fueled by the team’s dedication to love and unity in a school filled with racism and hate, the team makes an astounding run at the playoffs, leading to the largest high school football game ever played in the torn city of Birmingham, Alabama, and the rise of its first African American superstar - Tony Nathan.