S2, E8: While Nina and Faheen are brought together, Jack and Michelle must try and decipher their conversation in Arabic for any clue to where the bomb is located; Kim and Miguel are questioned by the police for details about a grizzly discovery in the trunk of Gary's car; and Tony interrogates Reza and Bob, who contradict each other about their possible terrorist ties.