Pride 1950s: People Had Parties
S1, E1: A revealing look at the vibrant lives lived by queer people in the '50s amidst a steep rise in governmental regulations against the LGBTQ+ community; Sen. Joseph McCarthy, who ushered in an era of government-sanctioned persecution, led the charge.