S2, E2: When a massive earthquake rocks Los Angeles, the first responders rush to rescue victims from a crumbling high-rise hotel both under the rubble and high above the ground. Athena must deal with wreckage from a collapsed freeway overpass and Maddie is thrown into the fire as she faces her first crisis as a 911 dispatcher.