A Master of Circumstance
S1 E1: Stripped of aristocratic privilege, Count Alexander Rostov is sentenced to life imprisonment at the Metropol Hotel; contending with allies and foes alike, it's nine-year-old Nina and her unexpected friendship that changes his life.