A Spirit Here That Won't Be Broken
S4, E11: When Freya learns the Hollow is using a magical totem to fuel her power, she enlists Rebekah and Klaus to locate and destroy it; the Hollow puts Kol at odds with his siblings; Marcel and Rebekah confront the growing tension between them.