All American All We Got
S1, E5: Spencer’s (Daniel Ezra) worlds come together to celebrate his birthday in Beverly Hills. But mixing the dysfunctional families – with the dash of an unexpected guest – ends in disaster. Olivia (Samantha Logan) and Jordan (Michael Evans Behling), on a mission to uncover a family secret, discover a missing link to their father’s past. Meanwhile, Coop (Bre-Z) and Patience (guest star Chelsea Tavares) struggle to define their blossoming romance. Taye Diggs, Cody Christian, Monet Mazur, Greta Onieogou, Karimah Westbrook and Jalyn Hall also star.