2 Broke Girls And the Kilt Trip
S3, E19: Caroline tries to fit in with Max and the diner gang as they go out to get wild and crazy at the St. Patrick's Day parade, but she finds herself longing to practice her former holiday traditions at the Plaza Hotel. Guest star BRIAN DOYLE-MURRAY (The Middle, Sullivan & Son) appears as Blarney Bill.