2 Broke Girls And the Tease Time
S6, E16: As Caroline prepares for her third date with Bobby (Christopher Gorham), she decides to spice things up by taking a burlesque class accompanied by a reluctant Max, who decides to give up sex in the wake of her breakup with Randy. Also, Max decides to take up a new hobby and goes golfing with Han.