Ancient Girl's Frame Army of Ancient Girls
S1, E2: Reika Minamiya is allowed to join the AG Unit as the pilot of the Shennong, but she doesn't know how to operate it; all seems lost when the Nergal attack Borneo Island and the other girls can't escape before they explode.