Desperate Housewives Assassins
S7, E11: Susan fights for her life after being trampled by the horde of rioters; Paul Young's fate is revealed; Keith is surprised when Orson shows up at Bree's, unannounced; Gaby struggles with ridding all traces of Grace from her life.