Twin Star Exorcists Benio and Mayura – Girls' Party
S1, E6: With Benio constantly leaving school for no given reason, Mayura starts to worry about her new classmate. And Rokuro starts getting back into the swing of things by joining the others on a regular Kegare exorcism.