Bizarro
S7 E1: When Clark Kent (series star TOM WELLING) confronts Bizarro, the last wraith from the Phantom Zone, the ensuing fight causes the dam to break, unleashing a torrent of water. Having just been arrested for Lana Lang's (series star KRISTIN KREUK) murder, Lex Luthor (series star MICHAEL ROSENBAUM) is submerged under water in a patrol car until a mysterious young woman saves him. Lois (series star ERICA DURANCE) manages to pull Chloe (series star ALLISON MACK) to safety, but Chloe is pronounced dead at the hospital. And the woman who saved Lex reappears at the Kent farm. Series star AARON ASHMORE appears as Jimmy Olsen, and series star JOHN GLOVER appears as Lionel Luthor.