Ř1, D47: Clarence a Sumo se těší, jak si zahrají pirátskou deskovou hru s názvem Třicet dní a Sedm moří, ale jen do chvíle, než zjistí, že na ni Jeff pozval také nudného Breehna. Breehnovi ale hra moc nejde.