Chapter Six: Scars
S1 E6: As Imogen and Tabby dig into the mystery surrounding Angela Waters, Faran deals with the scars of her past; after Shawn confronts Marjorie, Noa questions her relationship with her mother, while Mouse spots a familiar face on her first date.