Crocker Shocker / Super Zero
S7, E13: Crocker is hypnotized into no longer believing in fairies and becomes normal again. / Cosmo is ousted from the house for being too annoying but he quickly finds relief in becoming Dimmsdale's newest and greatest super hero.