Ř4, D4: Hannah se rozhodne napsat uraženým kolegům ze semináře zvláštní dopis, omluvy se ale nedočkají. Poté, co Shoshanně nevyjde další přijímací pohovor, se cítí frustrovaná a stráví den s Rayem. Tvůrčí i vztahové neshody mezi Marnie a Desem se vyhrotí.