Derailed
S1, E16: Daniel reconnects with Grace Chin, a girl he once stood up for a date in college, and who is now New York City's top lawyer. Meanwhile, Betty befriends Charlie, an out-of-towner she meets at the Mode cafeteria, whom she later discovers to be Henry's girlfriend.