S1, E5: Knowing that Kevin is already married, Fiona tries to talk Veronica out of moving forward with the marriage. After Veronica's mother dangles a cash gift for her wedding day as an incentive, however, Fiona and the Gallaghers pitch in to help pull off the (fake) wedding of the year. Steve busies himself on a hunt to steal the perfect Lexus and Fiona finds herself in the passenger seat. Ian and Kash try to take their relationship a little further, but Ian may not be ready. Meanwhile, during a routine medical disability examination, Frank learns that he has a tumor -- and spirals out of control as he deals with the news.