Modern Family Door to Door
S3, E4: Everyone sets their eyes on a goal: Jay is determined to help Manny sell wrapping paper for a school fundraiser; Claire petitions the city for a stop sign to be installed at a high-traffic intersection; Mitchell is hell bent on proving a point with Cameron, and neither one of them will back down; Phil and Luke will stop at nothing to create a viral video sensation; and Gloria is desperate to find Stella after losing him. Guest starring David Cross.