The Peripheral Empathy Bonus
S1, E2: Mercenaries raid the family home; seeking answers, Flynne returns to the headset and learns it is not a game, but a time machine that goes 70 years into the future, Flynne makes a deal with Wilf and Lev and agrees to help find Aelita.