Suits End Game
S3, E8: As Ava Hessington’s (guest star Michelle Fairley) murder trial begins, Harvey (Gabriel Macht), Mike (Patrick J. Adams) and Jessica (Gina Torres) fight off betrayal from both inside the firm and out.