On Tour With Asperger's Are Us Episode 3
S1, E3: Noah, Ethan, Jack and New Michael spend the night at an RV park before dealing with unexpected audience feedback in North Carolina; New Michael vexes the other guys by deciding to drink during a show in Tennessee.