On Tour With Asperger's Are Us Episode 6
S1, E6: As their six-week tour comes to an end, Noah, Ethan, Jack and New Michael prepare for a final show in Los Angeles and reflect on their experiences, bidding goodbye to their temperamental RV and a whirlwind life on the road.