The Resident Fear Finds a Way
S2, E12: A nasty flu season is masking a terribly infectious disease; Chastain must race to quarantine and diagnose infected patients; Devon treats a lovesick patient who has flu-like symptoms; Conrad doubts whether Nic is prepared to take the next step.