Fire in the Hole
S7, E3: Sookie hatches a dangerous plan to take down the H-Vamps, even as Vince and his armed vigilantes pose an equally serious threat. Lafayette gets high with James; Jason eyes a family future with Violet; Willa is forced to find a new place to stay; Sarah Newlin sheds her past. Pam offers Eric a compelling reason to return to Louisiana--and be the vampire he used to be.