Ř4, D2: Policisté Nolan a Chenová získají při konfrontaci s proslulým zlodějem tip na chystanou rozsáhlou loupež, která má postihnout velkou společenskou událost v Gettyho centru. Nolan sbírá odvahu, aby pozval Bailey na rande.