Tom Clancy's Jack Ryan Francouzská spojka
Ř1, D2: Jack a Greer dekódují čerstvou informaci, která je zavede do Paříže a o krok blíž k nepolapitelnému Suleimanovi. Haninin manžel se vrací domů s novým nadšením pro svou tajnou misi. Hanin si není jistá budoucností své rodiny.