Friend in Need
S1 E4: The acting teacher assigns a task to the students: They have to reveal their true feelings to the person they care the most. Penny stages a dialogue with her unknown father and this makes her and Sebastian grow closer. Trying to defend her mother from Tosca, Penny is about to reveal her secret but she is able to correct herself by saying that her mother is just a great fan of Bakia. Penny finds out that the mysterious instrument in the photo is a pentachord. Camilla and friends go to Raul's bowling alley, Twin Pins, and Penny finds out that Sebastian lives there.