The Vampire Diaries Ghost World
S3, E7: As Mystic Falls prepares to celebrate the traditional Illumination Night, the town is invaded by spirits of the dead. After a particularly violent encounter with an angry spirit, Damon asks Bonnie to find the reason behind the ghosts’ surprising power. Elena convinces Jeremy to use his connection to the other side to help her find a new way to reach Stefan, leading Jeremy to a terrible choice. Finally, Alaric discovers a long-hidden clue to the past.