True Blood Hitting the Ground
S3, E7: Imperiled by Lorena, Sookie goes to extremes in her attempt to save Bill--with unforeseen consequences. Sam infiltrates a dog-fighting ring to extricate Tommy from his parents' greedy influence. Jason heads to jail to uncover the truth about Crystal; Summer makes a home-cooked play for Hoyt's affections; Debbie vows revenge on Alcide; Eric uses Hadley as bait to get information from Sophie-Anne; Russell turns his back on the Authority, and on the Magister.