Tell Me a Story Hope
S1, E1: Troubled teen Kayla and her dad, Tim, try to make a fresh start at grandmother Colleen's home; estranged siblings Gabe and Hannah are reunited under extreme circumstances; Jordan and his girlfriend Beth can't see eye-to-eye on their future together.