Sex and the City Just Say Yes
S4, E12: Miranda makes a surprising decision; Charlotte and Trey reach a turning point in their quest for parenthood; Carrie struggles to answer a very important question; and Samantha takes a spur-of-the-moment trip to get away from it all.