Cold Case Knuckle Up
Ř4, D12: V roce 2005 nebyl dořešen případ vynikajícího studenta Jamese Hoffmana, který začal být pohřešován. Vyšetřovatelé se pustí do odloženého případu poté, co jim Jamesova sestra ukáže video, na kterém je student brutálně zbit.