Law & Order: Special Victims Unit Legitimate Rape
S14, E18: A popular sports reporter (Lauren Cohan) accuses a cameraman (David Marciano) of rape and stalking; when the victim learns she is pregnant as a result of the rape, the defense employs controversial tactics in hope of gaining favor with the jury.